niedziela, 12 lutego 2012

Wyróżnienie



Jest mi ogromnie miło , że spośród tylu blogów została
wyróżniona moja skromna twórczość , za co bardzo dziękuję Eli17 

 
                                       OTO ZASADY
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób

O sobie 
1. nie lubię zimna ( jestem ciepłolubna ) 
2.lubię  tworzyć coś z niczego
3.uwielbiam poranną kawę 
4.Jestem łasuchem
5.Lubię kwiaty 
6.kocham moje wnuczęta 
7.lubię buszować w necie

Nominuję następujące osoby 
Basię -  z bloga Mój kreatywny świat
caro78 Pysia -  z bloga Twory Pysi
Hanię z bloga -  mój maleńki swiat 
Noami z bloga  - noamiword
Agnieszkę z bloga - Cyga
Basię z bloga - misz-masz barbary
Gurinę z bloga - Guriana
 Mamutę z bloga - WYTWÓRNIA MAMUTY
Rózanego Anioła z bloga - Rose Angel"s Album
bardzo lubię zaglądać na te blogi i jeszcze kilka innych , ale moge tylko 10 . 

pozdrawiam w niedzielne popołudnie :)
Alicja 





810. Z gołąbkami :)

box ślubny  Miłego dnia życzę  Alicja