niedziela, 12 lutego 2012

Wyróżnienie



Jest mi ogromnie miło , że spośród tylu blogów została
wyróżniona moja skromna twórczość , za co bardzo dziękuję Eli17 

 
                                       OTO ZASADY
1. Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację.
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób

O sobie 
1. nie lubię zimna ( jestem ciepłolubna ) 
2.lubię  tworzyć coś z niczego
3.uwielbiam poranną kawę 
4.Jestem łasuchem
5.Lubię kwiaty 
6.kocham moje wnuczęta 
7.lubię buszować w necie

Nominuję następujące osoby 
Basię -  z bloga Mój kreatywny świat
caro78 Pysia -  z bloga Twory Pysi
Hanię z bloga -  mój maleńki swiat 
Noami z bloga  - noamiword
Agnieszkę z bloga - Cyga
Basię z bloga - misz-masz barbary
Gurinę z bloga - Guriana
 Mamutę z bloga - WYTWÓRNIA MAMUTY
Rózanego Anioła z bloga - Rose Angel"s Album
bardzo lubię zaglądać na te blogi i jeszcze kilka innych , ale moge tylko 10 . 

pozdrawiam w niedzielne popołudnie :)
Alicja 





6 komentarzy:

  1. gratuluję super wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyróżnienia i jednocześnie dziękuję za nie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i gratulacje dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. •.,(¯`•♥•´¯)DZIEŃ

    _____ `•.,(¯`•♥•´¯)DOBRY
    ¨`*• .¸♥¸.•*¸♥¸.•*´¨)

    ...Zimowe pozdrowienia dziś do
    Ciebie przynoszę.....
    ...zasypane śniegiem w którym
    odbija się błękit nieba.....
    ...zasypane śniegiem na którym
    słonce gra swoimi promieniami....
    ...jak na srebrzystych organach
    a w każdym z iskrzących się....
    ...płatków,jest mój uśmiech
    z życzeniami dla Ciebie.....

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje slicznie za to piekne wyroznienie, postaram sie podac dalej ale nie obiecuje;)
    Gratuluje tez Tobie tego wyroznienia, w pelni zasluzone :)
    dziekuje tez za odwiedzinki na moim blogu, to strasznie mile czytac Twoje opinie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicja - bardzo Ci dziękuję za wyróżnienie i przepraszam, że dopiero dzisiaj się odzywam :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤