środa, 22 lutego 2012

101 post :) Szydełko


poszło w ruch i powstały koszulki na jajka i koszyczki .
 Kiedyś już robiłam szydełkiem serwetki ale to już było dawno ,
 jednak całkiem nie zapomniałam jak się robi .
Wzory znalazłam w necie i od Ani -  Aniu dziękuję 


kolorowe koszulki


 
                                                i wszystkie razem

                         
                                     pierwszy koszyczek , oj było trudno !!!

                           
                                           następny :) już łatwiej poszło
   
                           jeszcze z jajkami  w tym mieszczą się 4 sztuki

                         
                                          mniejszy mieści 2 sztuki

                Dziękuję za wytrwałość w oglądaniu , za miłe komentarze :)
                to jest już 101 mój post !! nie myślałam że tak szybko to nastąpi :)
                ale bardzo się cieszę z tego powodu jak z ilości odwiedzin :)
                                                 Dziękuję !!!!!
                               Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)  Alicja

7 komentarzy:

  1. pomysłowe te koszyczki i do tego piękne jajka pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :) jajka są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu ,jestem pod wrażeniem .Fantastycznie wyszły Ci jajca a koszyczki boskie- brawo :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne koszulki, a koszyczki to już w ogóle dla mnie czarna magia - niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne ubranka dla jajeczek:)A koszyczki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo uzdolniona!!!!!!
    pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤