poniedziałek, 6 lutego 2012

Kalendarze i candy

                      Choć już luty , to można ozdobić kalendarz .
                         Tak więc powstały nawet dwa .
                       Kolory i motywy na nich
                      zasugerowane przez osoby zainteresowane .
              Pierwszy miał być dla fascynatki jazdy rowerem :)

         
               Drugi dla wielbicielki  Merilyn   Monroe i w kolorze  czarno - białym
              Papier na bazę zrobiłam sama , ponieważ nie miałam w tych kolorach .
                     




Już za tydzień dostępna będzie najnowsza kolekcja chipboardów wyprodukowana przez Wycinankę. Szczegóły tutaj 



    Dziękuję za pozostawione słowo pod poprzednim postem , pozdrawiam  serdecznie
       Alicja

7 komentarzy:

  1. Kochana no pierwszy to tak jak by dla mnie tzn. w tym sensie że ja też lubię jeździć rowerem
    obydwa super
    dzisiaj listonosz przyniósł mi wpis do albumu-bardzo dziękuję jest śliczny i tylko mój :)
    pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne a ten z MM cudny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kalendarze! z rowerem jest cudny! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kalendarze, ten z MMrewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pierwszy skradł moje serce, uwielbiam te papierki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤