środa, 14 grudnia 2011

zabawa pudełkowa

Brałam udział w zabawie pudełkowej na Wizażu , która polegała 
na wymianie ozdobionych pudełek po zapałkach
w drodze tej wymianki otrzymałam takie oto piękne pudełeczka i nie tylko !!!
od mirosek
                                                 
                                                              od kaliny1984

                                                 
                                a to pudełka które zrobiłam dla wylosowanych dla mnie osób


                    Bardzo mi się spodobała ta zabawa myślę , że to nie będzie ostatni raz :)

                             Serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze
                         pozdrawiam
                                         Alicja

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤