poniedziałek, 19 grudnia 2011

Kolędnicy

Otrzymałam stempelki kolędników i Wesołych Świąt więc wypadało je wykorzystać
i tak powstała kartka z tymi stemplami :)   nieśmiało zgłaszam kartkę na
wyzwanie # 15 w  scrap . com . pl

 





                                                         kolejna kartka schodkowa


 wszyscy robią zawieszki to i ja zrobiłam  dwie , ale jeszcze muszę zrobić kilka do prezentów :)

 Dziękuję za milutkie komentarze i czas poświęcony na wizytę u mnie :)
Pozdrawiam serdecznie :)

4 komentarze:

  1. Świetne prace a kartka schodkowa śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam, cudne karteczki a schodkowa rewelacyjna:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te karteczki:)A ten napis Wesołych Świąt superancki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki wyszły śliczne i cieszę się ,że stempelki zostały użyte,Raduje to moją duszę .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤