sobota, 31 grudnia 2011

Jeszcze tylko mały krok

i powitamy Nowy Rok , niech będzie dla wszystkich 
lepszy od poprzedniego !!!

Mój blog powstał w październiku 2011 roku w tym czasie opublikowałam ( z dzisiejszym  64 posty.
Nie spodziewałam się takiego zainteresowania moim blogiem , pasja karteczkowania pochłonęła mnie całkowicie !! Brałam udział w candy i jedno wygrałam oraz jedną zabawę licznikową :)
Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu !! Dziękuję osobom ,  które pomagały mi swoim doświadczeniem ,
 tym którzy mile komentowali moje  prace  i tym którzy dołączyli do grona obserwatorów :)
Wszystkim życzę
 SZCZĘŚLIWEGO ROKU 2012
Alicja

6 komentarzy:

  1. Najlepsze życzenia na Nowy Rok:

    Zdrowia, pokoju, życzliwości,
    od Boga wszelkich łask hojności,
    od ludzi wyrozumiałości,
    dla siebie szczęśliwości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję pięknie za życzenia!!
    i ja życzę samych pomyślności w nadchodzącym Nowym roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. pomyślności i wiele radosci w Nowym Roku 2012!!!!zycze:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń i wielu wspaniałych prac!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również życzę wszelkiego naj... w nadchodzącym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤