sobota, 22 lutego 2014

Wirtualny wieczór z Enczą

ScrapButikTV - super warsztaty !
To był wspaniały wieczór , nauczyłam się czegoś nowego . Darcia papieru jeszcze nie stosowałam w swoich kartkach . Będę czekała na kolejne wirtualne warsztaty z niecierpliwością .
A to moje kartki zrobione z Enczą :) Dziękuję Aniu za wspaniale spędzony wieczór :)

                                                  kartka 2


                                             kartka 1



Dziękuję odwiedzającym i pozostawiającym ciepłe słowa :)
Pozdrawiam - Alicja





13 komentarzy:

  1. Przepiękne prace :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    http://rozanyzakatek90.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , zajrzałam do Ciebie i podziwiałam Twoją twórczość :)

      Usuń
  3. Chciałoby się powiedzieć: "widać rękę Enczy"- czyli praca z Anią nawet wirtualnie, a daje owoce ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Jadziu , było wspaniale , koniecznie musisz kiedyś spróbować :)

      Usuń
  4. Kochana obydwie karteczki wyszły Ci cudnie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤