czwartek, 20 lutego 2014

AA & MM

Dzisiejsza praca  Walentynkowa ramka do zdjęcia ,
jest kierowana do wyzwania recyclingowego  AA & MM .
Recyklingowi poddałam opakowanie po czekoladkach . Boki zrobiłam gesso , które popryskałam brązową mgiełką . Struktura kojarzy mi się z batonem  "Mars " itp  wewnątrz wykleiłam koronką .Kwiaty też spryskane mgiełką brązową , liście i gałązki w odcieniach brązu , Jedynym innym kolorem w tym wyzwaniu mogło być czerwone serce. U mnie jest ich sporo ale głównym akcentem są serca pomalowane farbką akrylową i cracle accents . Przyznam że pierwszy raz używam tego medium , ale chyba wyszło dość dobrze :) W miejscu gdzie będzie zdjęcie wkleiłam ciemno kremowy papier , który potuszowałam . Chyba udało mi się dostosować do wytycznych . Wszystkie prace można zobaczyć w Galerii TUTAJ 
Uwaga dużo zdjęć :)



Ramkę zgłaszam na wyzwanie w Craft - Szafie / Ramka
Wyzwanie # 10 / /  Recykling - scrappin - fantasies 




a teraz kilka szczegółów












i jeszce raz w całej okazałości 


Ramkę zrobiłam z tego pudełka po czekoladkach 



Ale długi post , bardzo dziękuję tym , którzy obejrzeli do końca :)
Dziękuję za motywujące słowa i odwiedziny :)
Pozdrawiam cieplutko - Alicja

20 komentarzy:

  1. Rzeczywiście brzegi wyglądają jak popularny batonik :) Urocza praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna ramka a brzegi faktycznie jak batonik wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzegi jak batonik aż się głodna zrobiłam :) super pomysłowa ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super ramka- do schrupania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny recykling, faktycznie jakby do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ALU JAK ZWYKLE PIEKNE POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak piękna ramka Ci wyszła ze zwykłego pudełka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło oblędnie! ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappin' Fantasies! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękna ramka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna! dzięki za udział w wyzwaniu scrappin!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniala interpretacja tematu, piekna praca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤