wtorek, 5 listopada 2013

Wspaniały początek tygodnia

Już od poniedziałku zaskakuje mnie szczęście , wygrane candy u Mośtynki
z czego bardzo się cieszę :) i zarazem dziękuję :)


dzisiaj natomiast zupełne zaskoczenie , paczka niespodzianka , 
którą otrzymałam od Jadzi z bloga Jadwiga - sercem tworzone 
oniemiałam gdy to wszystko zobaczyłam  :)
Jadziu bardzo serdecznie dziękuję , sprawiłaś mi ogromną radość :)


troszkę zbliżeń 






i śliczna kartka  


Jutro będzie kolejny miły dzień , chętnych zobaczyć  moje prace 
zapraszam na Dzień Rogala w Sowach :)

Dziękuję , że tu zaglądacie i za każde pozostawione słowo :)
Pozdrawiam serdecznie -  Alicja 



4 komentarze:

  1. Zapraszam do siebie na rozdawajke.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/2013/10/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Alicjo wspaniałych prezentów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to faktycznie miałaś wspaniały dzień niespodzianek... Aż oczy się śmieją do takiej ilości przydasiów :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤