poniedziałek, 4 listopada 2013

Po warsztatach

No i już po warsztatach a było tak wspaniale , przyjemnie i sympatycznie . miałam możliwość poznać wiele miłych osób :) Koniecznie muszę na drugi rok powtórzyć :)
Praca z mediami mgiełki , tusze, itd ) przypadła mi do gustu i na pewno będę ich używała , kupiłam ich kilka kolorów. Po przyjeździe do domu  zrobiłam kartkę świąteczną ale pokażę w następnym poście .
A oto komplet okolicznościowy ,  na rocznicę ślubu , który wykonałam na warsztatach pod okiem wspaniałej Enczy .






Witam wśród obserwatorów Karolinę , która tez była uczestniczką warsztatów :)
kilka fotek , które zdążyłam pstryknąć  tak się złożyło , że mnie na nich nie ma . 






Dziękuję , że tu zaglądacie i za każde pozostawione słowo :)
pozdrawiam - Alicja 





12 komentarzy:

  1. Karteczka jest przepiękna,
    robi wielkie wrażenie,
    super kursik:) można zawsze poznać coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna kartka,jeszcze nie stosowałam mediów

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory!!!

    Zapraszam na moje candy: http://paseczkowa.blogspot.com/2013/11/candy-u-paseczkowej.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Alu, niezmiernie miło było mi Ciebie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kolorki takie jesienne

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet - ząłuję, że tym razem nie mogłam być

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca , ładnie wykonane:) lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka urocza:-) Praca z mgiełkami bardzo wciąga, można takie cudowne tła wyczarować:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiałam Twoją kartkę na żywo, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤