wtorek, 11 czerwca 2013

Sztalugowa ze sztalugą :)

Kartka dla młodego malarza artysty na 18 urodziny :)
Miałam  w myślach sztalugę , farby i pędzle , to chyba główne przybory osoby malującej obrazy .
Sztalugę skleiłam z kolorowych szpatułek , na wyciętej paletce zrobiłam kropki farbami akrylowymi .
Patrząc teraz na kartkę , mogłam te kropki troszkę rozmazać :( Grafika z internetu .
Ciekawe czy się spodoba :) a jak wy uważacie ?




Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad :)
Pozdrawiam :)
Alicja 

6 komentarzy:

  1. Fantastyczna! I to dwa w jednym: sztaluga w sztalugowej ;) Muszę choć raz zrobić sztalugową kartkę- nigdy nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno bardzo się spodoba, tym bardziej, że przedstawia pasję jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana kartka wyszła Ci świetnie:)Na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤