sobota, 1 czerwca 2013

Podawajka

Brałam udział w zabawie "podawajka" i oto co otrzymałam 
od  Ines , bardzo dziękuję :) 





Tak więc zabawa rusza dalej: 
 pierwsze trzy osoby, które zostawią pod tym postem komentarz dostaną ode mnie do końca lipca 2013r. drobne prezenty, które specjalnie dla nich wykonam.  
Te same trzy osoby są zobowiązane potem kontynuować zabawę u siebie i również przygotować zestawy dla trzech osób :). 
po wpisaniu komentarza proszę o przesłanie mi na e-maila:alicjaotworowska@o2.pl  swojego adresu i cierpliwe oczekiwanie na przesyłkę :) 
Przesyłkę wysyłam tylko na terenie Polski. Zabawa dla osób blogujących...

Zapraszam :) 

3 komentarze:

  1. Więc ja zgłaszam się jako pierwsza do zabawy w Podawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zgłaszam :) Chętnie wezmę udział a adres już wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez się zgłaszam chętnie przygotuje piękne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤