czwartek, 28 marca 2013

Uff zdążyłam :)

Ostatni moment na przygotowanie dla wnuków niespodzianki od zająca . Wczoraj zdecydowałam , że zrobię koszyczki do których włożę przygotowane słodkości . Miałam wątpliwości czy zdążę wszystkie zrobić . Więc najpierw zrobiłam dla maluszków , ale czasu troszkę zostało i powstały jeszcze dwa dla tych trochę starszych . No bo jak by to było , gdyby wszyscy równo nie dostali ?
 Dużo zdjęć bo nie mogłam się zdecydować które wybrać :)







Jeszcze się pochwalę jaką śliczną biżuterię dostałam od Żanety .
Bardzo Ci  dziękuję :))

Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione słowo :)
Pozdrawiam :)
Alicja 

9 komentarzy:

  1. Śliczne te koszyki :) piękny prezent dla wnuków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach jakie one są ładne. Też bym chciała dostać taki koszyczek... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie koszyki ze słodkościami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koszyczki::)
    Niech Wam jajeczko dobrze smakuje,
    bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
    Mały kurczaczek spełni marzenia,
    wiary, radości, miłości, spełnienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych, pogodnych Świat Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    mokrego dyngusa,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół - Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Alicjo, życzę Ci cudownych, radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤