niedziela, 28 października 2012

kartki Trellis

Dwie kartki tego samego typu , a jednak się różnią . Kursik znalazłam na tym blogu . Spodobał mi się , no i postanowiłam działać :) Zielona była pierwsza , kwiatki zrobiłam sama (oprócz fioletowych różyczek :)




druga powstała z papieru w kolorze ecru , tutaj w ramce przeplatałam paski 
i użyłam perełek w płynie 


                                     kwiatki też mojej produkcji ,
                              które spryskałam Pefekt Pearls Mists .




Dziękuje Wam za odwiedziny i pozostawione słowa :)
U mnie śnieg topnieje i świeci słoneczko :)
Pozdrawiam i życzę miłego niedzielnego popołudnia :)
                                         Alicja 




5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤