środa, 30 stycznia 2013

Ramka

Drewnianą ramkę pomalowałam w stylu schabby chic i ją ozdobiłam . Róże zrobiłam według kursu Oliwiaen i Moni , nie są tak piękne jak te zrobione przez dziewczyny , ale jestem z nich zadowolona . Na pewno nie będą to jedyne  sztuki , ponieważ bardzo fajnie się je robiło .
 Tak wygląda gotowa ramka :)


                         A tu już wisząca na ścianie


              róże według kursu Oliwiaen 


                  te z kolei według kursu Moniki



Ramkę zgłaszam na wyzwanie    Ramy, ramki i rameczki.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa :)
Pozdrawiam serdecznie :)
Alicja 

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna :) Te różyczki są piękne ! A jak do tego przyjemnie się je robi no to rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! i jeszcze w mojej kolorystyce! a te róże genialne są! dziękuje za link do kursu na pewno tam zajrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. ramka wyszła przecudnie! kolory idealne:) powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna rameczka, a kwiatki też wyszły rewelacyjnie, też spróbuję skorzystać z kursu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!!! Róże cudowne - muszę i ja spróbować, zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda a róże pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ramka wyszła Ci pięknie:)Kwiatki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kwiatuszki i śliczna rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramka wygląda ślicznie. Piękna kompozycja kwiatowa.
    Dziękuję za udział w candy. Życzę powodzenia w losowaniu :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne róże a ramka super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszedł wspaniały obrazek, róże sa cudne :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤