wtorek, 18 września 2012

200 POST i CANDY

Jest co świętować z tej okazji torcik dla wszystkich , proszę się częstować:))
200 postów , 50 obserwatorów i 8 pażdziernika mój blog obchodzi roczek :) Tyle okazji  więc organizuję pierwsze Candy :)  



 Zasady jak na wszystkich blogach :)
Dodaj komentarz pod tym postem ,
Pobierz poniższy banerek i wklej na swoim blogu  z linkiem zwrotnym do tej strony
Będzie mi bardzo miło jeśli dołączysz do grona obserwatorów
Candy dla osób posiadających bloga :)



Pozdrawiam i zapraszam do zabawy :)
Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem :)
Alicja

46 komentarzy:

  1. piękne prace, piękny blog :]
    Gratulacje:}

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna okazja :) Info już na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje na ROCZEK i życzę jeszcze dużo lat w wirtualnym światku. Bardzo chętnie ustawiam się w kolejce na niespodziankę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy lubimy niespodzianki, wiec grzecznie ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Także spróbuję zdobyć tę niespodziankę ! Piękny torcik i bardzo smakowicie wygląda! Gratuluję rocznicy!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji roczku,życzę nieustających sił do realizacji swoich pomysłów oraz powiększającego się grona obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję tylu okazji ... z przyjemnością staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja takze się zapisuję,piękne candy

    OdpowiedzUsuń
  9. słodki ten torcik, wygląda jak prawdziwy :) chyba się zapiszę do zabawy ...

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje iz ciekawoscia sie zapisuje ;D
    banerek wisi w lewym pasku,
    http://fioridifantasia.blogspot.it/
    pozdrawiam;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników, życzę jeszcze wielu Takich okazji do świętowania...
    Uwielbiam niespodzianki i grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Samych miłych niespodzianek na kolejne lata blogowania i zmagań z rękodziełem życzę. Pozdrawiam cieplutko ustawiając się w ogonku po Twoją niespodziankę. Ania z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pierwszego roczku i z miłą chęcią ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również gratuluję roczku i życzę dalszej nieustającej weny do dalszego twórczego tworzenia:)A śliczne cudeńka robisz:)I ustawiam się grzecznie w kolejkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się do candy!
    Gratuluję tak długo wytrwałego bloga i bardzo przepięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdeczne gratulacje i życzenia kolejnych twórczych pomysłów!:) Uwielbiam niespodzianki więc staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna lista z okazjami. Wielkie gratulacje z okazji roczki i wszystkiego najlepszego na kolejny :) Ja również ustawiam się w kolejeczce po niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. baner jest - my-style-on-the-world.blogspot.com obserwuje :]

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję pierwszego roczku! :)
    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :) Lubię niespodzianki :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, hej:) Wędruję po blogach w poszukiwaniu inspiracji, no a po candych wędróje się najłatwiej:D Dlatego też zapraszam na moje malutkie candy - http://malyos.blogspot.com/2012/08/maa-rozdawajka.html

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączam do udziału w candy i do obserwujących. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. oczywiście że się zgłaszam a warunki spełniłam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Życzę wiele wytrwałości w blogowym świecie,a tym samym przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkiego naj próbuje swojego szczęścia ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Tort jest cudny :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję popularności, życzę dalszego blogowania z pasją. Przedłużam kolejkę i jednocześnie zapraszam do : epokapapierowa.blogspot.com oraz na candy do: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Własnie dzieki Romie, do Ciebie trafiłam,a szkoda,ze nie znałam Cie wczesniej...Miło mi poznać kolejną Bardzo Twórczą Osóbkę.
    Podziwiam Twoje prace i talet,
    pozdrawiam evi z
    http://rodziceodzieciach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Soję w kolejce i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce do losowania :) Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :)
    pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com
    p.s. banerek umieściłam w zakładce bloga

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo chętnie dołączę do grona uczestników Twojej zabawy. Zapraszam również na candy do mnie.
    banerek w pasku bocznym mojego bloga.
    Dołączam również do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie się dołączam .
    http://nutinkowewypieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się z miłą chęcią:) i gratuluje blogowego jubileuszu:)Baner na pasku bocznym. pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się i ja ;)
    gratuluje sukcesów blogowych!

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie wezmę udział w candy ;)
    a w te urodziny życzę dalszych inspiracji i pozytywnych emocji i natchnienia do pisania ;) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja również się zgłaszam :)
    banerek w bocznym pasku - http://madziarka.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. jaki piekny torcik z chęcią się poczęstuje
    :) dołączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem bardzo ciekawa, co to za niespodzianka :) Również się zgłaszam!

    pozdrawiam,
    Ola
    warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam niespodzianki, a dodatkowo ten torcik taki apetyczny, że z przyjemnością ustawię się w kolejce. I zapraszam serdecznie do mnie na niebieskie rozdanie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego w kolejnym roczku:)))
    Banerek umieszczam w pasku bocznym mojego bloga w candy
    http://handmadebydoris.blogspot.com/
    Dołączam też do obserwatorów.:))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Rocznicowe gratulacje! Ze smakiem ustawiam się w kolejce ;-)

    Pozdrawiam,
    http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  41. same gratulacje i buziaczki ślę piękne! :* obserwuję jako Sara Burchert :) Ciekawi mnie co się kryje pod tym rocznicowym torcikiem :) tak więc banerek już wisi a ja czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ustawiam się i ja :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. No to ja też się zgłoszę ;)
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ustawiam się w kolejce :)
    wszystkie warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Lubię niespodzianki, więc bardzo chętnie się zapisuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤