czwartek, 11 lutego 2016

712. Wzięło mnie na albumy ,

pamietacie może album który dostałam od Jadzi w ramach zabawy w Podaj dalej :) 
Jadziu - zainspirowałam się Twoim albumem 
i wreszcie wykorzystałam leżące w skrzyneczce kółka . 
żrobiłam także notesik na zapasywanie wspomnień  .
Album jest już własnością jednej z wnuczek , 
która sama wybierała papiery do jego oklejenia .












a to jeszcze kilka zdjec drugiego albumiku ,
 ponieważ druga wnusia nie darowała i też taki chciała mieć :) 
Jest jeszcze zamówienie na kolejny od następnej wnuczki :) 







Dziękuję tym,  którzy wytrwali do końca tego mega długiego postu :) 
Pozdrawiam -Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤