czwartek, 22 października 2015

664. Dzbanek Vintage i ...

Dzbanek kupiłam na targu staroci 




z bukietem różyczek znalazł miejsce na 
konsolce z tego posta 



latarenkę ozdobiłam koronką i dodałam koronkowy kwiatek i serduszko


szklany świecznik  też dostał nowe życie 


kielich również  w koronkach 


szkatułka także z bazaru staroci , towarzyszy  dzbankowi :)


i na koniec ozdobiona puszka na różne  przybory 


Uffff .  Zrobił się bardzo długi post , tym którzy wytrwali do końca bardzo dziękuję :)
Alicja











2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dzbanek ale bardziej bym go chyba użyła do tego aby po prostu zdobił moje wnętrza. Do przyrządzania herbaty mam specjalny dzbanek od https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/kawa-i-herbata/dzbanki-i-imbryki/ i jestem zdania, że właśnie jak w nim robię to wychodzą najlepsze napoje na ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤