środa, 9 września 2015

Transfer na materiale

Od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie , żeby zrobić sobie poduszki z transferem . 
Jednak nie miałam pewności czy mi wyjdzie .
W końcu wydobyłam z szafy stary obrus po babci ,
uszyłam poduszki i na próbę zrobiłam transfer.
Wyszło jak wyszło , ale było mi mało
to uszyłam kilka serduszek do zawieszenia na meblach . 
Teraz już jestem pewna jak to się robi .
Jak to mówią pierwsze koty za płoty . 
Oto moje poduszki i serducha :)










To ostatnie chyba za mało wypełniłam bo ma nierówne brzegi :( 
Ale są moje i już :)
Pozdrawiam milutko :)
Alicja


4 komentarze:

  1. Boskie- zakochałam się w nich bez pamięci <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pięknie. Transfer wyszedł bardzo dobrze. Strasznie mi sie podoba ten ptaszek z nutami. Serducha urocze. szkoda, że nie umiem szyc. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤