sobota, 13 czerwca 2015

Nad czym pracowałam w ostatnim czasie ?

Nad albumem zlotowym :) zrobiłam go z szarych kopert .
Posiada różne kieszonki na drobne elementy np. bilety naszywki itp. 
a także kieszenie w których umieszczone są pozostałe zdjęcia . 
Album już jest dość gruby a pozostało jeszcze kilka kart do wypełnienia , 
ale to już na bieżąco :) 
Grzbiet albumu zrobiłam z tekturki którą obszyłam jeansem 
na pierwszej stronie "  Uliczny Duch " kierowców motocyklowych  :)














tutaj jeszcze tylko muszę dodać ostatnie zdjęcia :)









ufff  ,  ale się nazbierało tych fotek :) 
Wytrwałym dziękuję <3


Dziękuję, że tu zaglądacie i za każde pozostawione słowo :)
Pozdrawiam - Alicja  

2 komentarze:

  1. Cudeńko!!! fantastyczna pamiątka na długie lata, Alicjo :))) Ja, fanka albumów, aż Ci zazdroszczę fantazji ;) Pozdrawiam słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, wspaniała pamiątka. Szare koperty z których zrobiłaś album, przypomniały mi, że kiedyś robiłam albumiki ze zwykłych szarych torebek papierowych.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤