czwartek, 14 maja 2015

Niespodzianka !!!

Zaglądam dziś do skrzynki a tu w niej koperta , bez nadawcy .....
Zamyślona i ciekawa oczywiście , szybko rozpakowuję kopertę , i co widzę :)
Na pierwszy rzut oka jakieś papiery ale gdy już wyjęłam całość 
musiałam usiąść tak się wzruszyłam .  Już wiedziałam od kogo ta  przesyłka <3 
Prosiłam o kursik na album a tymczasem ekspresowo dostałam kurs na żywo ,
od Jadzi z bloga  Sercem tworzone
Jadziu kochana jesteś niesamowita !!<3
zanim go wypełnię zdjęciami,
najpierw będę go oglądała i oglądała :) 








Jeszcze raz Jadziu serdecznie dziękuję ,
 sprawiłaś mi wielką i najmilszą  niespodzianką :)

 Dziękuję, że tu zaglądacie i za każde pozostawione słowo :)
Pozdrawiam - Alicja  

1 komentarz:

  1. Cieszę się, że dotarł i wywołał uśmiech na twojej twarzy. :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤