poniedziałek, 20 października 2014

AA & MM 2014

Kolejny miesiąc i kolejne wyzwanie dla AA & MM 
Wyżywanie na blejtramie
  Jeśli nie posiadacie blejtramu, możecie wykorzystać jakąś inną powierzchnię - grubą tekturę czy coś sztywnego co przetrwa z mediowym szaleństwem. Pobawcie się mediami, coś zagesujcie, popsikajcie, użyjcie masek i co Wam wpadnie w ręce. Temat dowolny, ale  może zainspirują Was jakieś listki świeże lub wykrojnikowe, pasmanteryjne, mogą też dominować kolory: żółty, pomarańczowy, brąz - praca nabierze wtedy jesiennego charakteru.
 inspiracyjna fotka

a to moja praca 
nie jest na blejtramie ale na kartonie , poszły w ruch wszelkie 
posiadane media : bazę pomalowałam farbami akrylowymi , następnie poszły w ruch
 maski i gesso, dalej użyłam mgiełek
 różnego koloru i na koniec tusz i stemple . 
Kwiatki pomalowałam kredkami akwarelowymi i  crackle accents
i wyszło mi coś w rodzaju scrapa :) 



chętnych do oglądania wszystkich prac zapraszam do GALERII 
Dziękuję , że tu zaglądacie i za każde pozostawione słowo :)
Pozdrawiam - Alicja  

4 komentarze:

  1. Pasja to ważny element naszego życia BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny,jesienny scrap,a pasja dość niespotykana,jednym słowem wiatr we włosach i mkniesz przed siebie,gratuluję odwagi,ja się trochę motocykli boję,nie umiem na nich utrzymać równowagi,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu ach ten jesienny wiatr we włosach, podziwiam Twoją pasję... świetnie to jesiennie wyraziłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne te spirale :) W kolorystyke sie wbiłaś elegancko :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤