piątek, 19 września 2014

Maluję meble :)

Od jakiegoś już czasu chodziła mi po głowie myśl ,
 żeby pomalować starą szafkę na buty.
I stało się . Zabrałam się z zapałem za nią i teraz
już nie szpeci przedpokoju :) 
Jestem z niej dumna , to mój pierwszy  mebel  w stylu shabby chic .
Do kompletu pomalowałam też lustro . 

Przed 

Po



Miałam strach żeby nie potłuc lustra , bo jak mówią to 7 lat nieszczęść .
Na szczęście nie potłukłam :)



 i tak wygląda teraz 



Jeszcze pomalowałam wieszak , 
(którego zdjęcie wstawię w kolejnym poście )
i przedpokój  odnowiony .



 Dziękuję , że tu zaglądacie i za każde pozostawione słowo :)
Pozdrawiam - Alicja 

5 komentarzy:

  1. Alicjo, zapraszam Ciebie do mnie- potrzeba mi fachowca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały komplecik, pieknie Ci wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafka i lustro są ekstra:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw :) Gratuluję odwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jest piękny komplet :)) Podziwiam i zazdroszczę, wyszło przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤