piątek, 20 czerwca 2014

AA & MM

Wyzwanie czerwcowe
Lato nad morzem

Wytyczne:
1. Zróbcie "skrzynię na letnie skarby"-
upcyklingujcie jakieś  tekturowe opakowanie po herbacie, ciastkach, cukierkach itp
2.Praca w kolorach, które kojarzą się Wam  z latem.
3.Użyjcie  do ozdobienia przynajmniej jednego z naturalnych materiałów,
 jakie można znaleźć na plaży gałązki, kamyczki, piasek, muszelki itp. 
4.Użyjcie ulubionych mediów i napiszcie co zastosowałyście

moje pudełko zrobiłam z opakowania herbaty 
użyłam muszelek ( znad morza ) 
Zawieszkę delfinek  a papier na przodzie pudełka 
wykonałam sama z serwetki ,
 Media u mnie to klej i lekka mgiełka biała . 





Wszystkie prace można oglądać TUTAJ


Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa :)
Pozdrawiam - Alicja 




6 komentarzy:

  1. super pudełko :) no i użycie serwetki też super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pudełko, zapraszam do wstawienia w galerii

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne mewy :) normalnie słychac szum fal!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełko a papier zrobiony przy użyciu serwetki to świetna sprawa też czasami z tej opcji korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna skrzynia,ten papier jest rewelacyjny,"jak żywy"

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤