sobota, 4 stycznia 2014

444. W stylu wintage

              Dzisiaj obiecane w poprzednim poście prace decoupage .
                 Skrzyneczki wyschły , więc gotowe do pokazania .
       To pierwsze prace w tym stylu , ale bardzo przypadły mi do gustu .
           Nie wiem jak Wam się podoba , ale ja jestem z nich dumna .
                Pudełko  może być pięknym prezentem na różne okazje ,
               wystarczy do środka włożyć butelkę dobrego wina:)



                                            tę skrzyneczkę (oczywiście w stanie surowym )
 dostałam już dawno i w końcu doczekała się 
takiego wyglądu :)



Dziękuję tym , którzy do mnie zaglądają i pozostawiają miłe słowa :) 
Pozdrawiam - Alicja 



19 komentarzy:

  1. jestem pod wrazeniem...zabieram sie za decu..ale brak i odwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana próbuj a zobaczysz jak to wciąga :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczne! Piękny motyw i delikatne postarzenia. U mnie tak leżakują dwie skrzyneczki na wino i czekają na natchnienie. Może i ja w końcu się zmobilizuję? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu , dziękuję za miłe słowa , może teraz Cię zmobilizuje do upiększenia tych skrzyneczek :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. fantastyczna praca pozdrawiam w Nowy Roku dużo pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu piękne Alu... uwielbiam różane motywy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤