czwartek, 10 października 2013

Zbiorowe decu

Prace  poczynione w ostatnim czasie .
Pierwsze pudełko to nowa szata barrrdzo starej szkatułki ,
 która była  zniszczona .
Teraz może nawet konkurować z nowiutkimi ,
  wytrwała tyle lat to i drugie tyle wytrwa :)




szkatułka dla miłośniczki Hello Kitty




Taca -  bardzo spodobał mi się ten wzór 


Szafki do kluczy 
postarzana  przecierką z romantyczną różą 



i słoneczniki



kolejny recykling pudełka po żelu do włosów :)


i na koniec butelki z alkoholem 















Bardzo dziękuję tym , którzy wytrwali do końca :) 
to był bardzo długi post :)
Dziękuję , że tu zaglądacie i za każde pozostawione słowo :)
pozdrawiam serdecznie -  Alicja





8 komentarzy:

  1. Fantastyczne! Ja mam do postarzenia tylko półkę, a nie mam odwagi się za nią zabrać. myślę jednak, że skoro ma powędrować do piwnicy nie przeobrażona to spróbuję jednak i najwyżej jak mi się nie uda, to dopiero wtedy do ciemnicy, albo od razu na niski parter, czyli, na śmietnik
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne!!! w decoupage jest fajne to że starym rzeczom można nadać drugie życie - jeszcze piękniejsze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są śliczne. Aż trudno wybrać co jest najładniejsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kawał dobrej roboty, wspaniałe wytworki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał co za cudna produkcja decu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤