środa, 11 września 2013

Urodziny

 Kartki dla Jubilatki kończącej 80 lat , piękny wiek , prawda?
Pierwszą zrobiłam w kolorze niebiesko - szarym z dodatkiem białego i zielonego .Kwiatki oczywiście mojego wykonania :)


druga w czekoladowym brązie i  jasnym brązie oraz ecru
 do tego kwiatki , perełki   , sznureczek ...
motyw damy wycięłam z papieru romantic .. 
zgłaszam na wyzwanie Klaudii/kszp w Scrapujących Polkach
Kartki#wrzesień_2013
to moja pierwsza praca na wyzwanie w tym portalu 
myślę , że będą kolejne :)



Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowa :)
Pozdrawiam :)
Alicja


4 komentarze:

  1. Wspaniałe karteczki! Pozdrawiam cieplutko z muzyką deszczu w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki dla jubilatki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiek:)I śliczne kartki dla jubilatki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace :) Echh jak mi brakowało tego biegania po blogach ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤