poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Exploding boxy

Witam Was w piękny słoneczny dzień :)
zrobiłam dwa pudełka dla chłopców jeden na chrzest , drugi na roczek 
Wykonałam pierwsze buciki , może nie wyszły wspaniale ,
 ale mi się podobają :)
a jak wy uważacie ?



               zgłaszam box na wyzwanie Budzimy wiosnę kolorami - niebieski
                                                na blogu Pomorskie Craftuje 



Drugi box wewnątrz skrywa pudełko na którym umieściłam mały samochodzik 
do małego pudełka można schować jakiś drobny prezencik lub pieniądze :)





Dziękuję za odwiedziny i za każde pozostawione słowo :)
Pozdrawiam :)
Alicja 


7 komentarzy:

  1. Piekna praca taka gustowna i pomyslowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, zwłaszcza przypadło mi do gustu pudełeczko z autkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne! Nie mogę się nadziwić. Jestem pod dużym wrażeniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozkosznie słodkie ....
    - dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu DT POMORSKIE Craftuje
    i zapraszamy do wspólnego projektu ALBUM PC :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pudełeczko :)
    Pozdrawiam
    Alexandra DT Pomorskie Craftuje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤