czwartek, 17 stycznia 2013

Trochę decu :)

Dla odmiany dzisiaj wstawiam fotki zrobionych ostatnio tacek 
Ta tacka z przebojami chciałam zrobić z crackiem , ale malując nie wyszedł  ,
 no to zamalowałam całość raz jeszcze  :)
i co ?
 i wyszedł piękny  byłam zaskoczona  , a jak to się stało sama nie wiem :))


i z bliska 


Druga bez przygód - owocowa :))


i z pękiem tulipanów :)


Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze które zostawiacie :)
 a które dodają motywacji do pracy :))
Pozdrawiam serdecznie 
                                               Alicja 

15 komentarzy:

  1. Alicjo przesliczne ...wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne tacki. Dla mnie naj jest z owocami. Jeśli możesz to mi napisz jak się ściąga te napisy, na kartki
    ,,Dla Dziadka". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne tacki :) Ta z różami jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  4. oj ja próbowałam decu średnio mi podszedł ale ty widzę radzisz sobie doskonale i mnie też nie raz zaskoczył myślałam że coś nie wyszło a po czasie jednak wyszło ...;) zapraszam na moje candy urodzinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to się nazywa zbieg okoliczności ja ci pisze a ty w tym czasie się zapisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prace...
    najbardziej podoba mi się różana...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, dla mnie również różana najładniejsza bo uwielbiam te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie są piękne! ale te róże są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne prace,mnie to jednak nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie śliczne, ale z tulipanami osiągnęłaś bardzo ciekawy efekt kolorystyczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne tace:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trzy wyszły ślicznie, ale róże - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Witam :)
    Mi podobaja się wszystkie a najbardziej róże♥
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤