niedziela, 30 grudnia 2012

Zrealizowane myśli :)

Już od jakiegoś czasu miałam ochotę odnowić moją starą lampkę . Stala sobie nie użyteczna i czekała na tą chwilę . W po świątecznym przypływie weny zabrałam się za mój pomysł i oto jego efekt :)
Lampka w stylu shabby- chic , już nie musi się ukrywać :)










To były pracowite dni :)
Mam do pokazania jeszcze kilka prac, które zrobiłam po świętach , ale to w osobnym poście :)

Pozdrawiam i dziękuję że do mnie zaglądacie i za każde pozostawione słowo :))
                                          Alicja 

8 komentarzy:

  1. Super zdolniaczka z Ciebie. Śliczne:) Pozdrawiam cieplutko Aśka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNA ! masz zdolne łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudna:)
    Życzę Ci, żeby ten Nowy Rok byt dla Ciebie najlepszy, żeby przyszły same jasne dni, żeby sny były kolorowe, wieczory pełne nadziei, a poranki beztroskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła wspaniale!
    Bardzo Ci dziękuję za śliczną karteczkę bożonarodzeniową :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤