wtorek, 27 listopada 2012

Lampion

Tak sobie stał smutno w kąciku cynkowy stary lampion .
Postanowiłam zrobić z niego uroczy lampion który będzie
świąteczną ozdobą w moim domu . 
Pomalowałam , okienka okleiłam papierem ryżowym i obrazkami ,
na górną część lampionu położyłam masę strukturalną i po lakierowaniu 
obsypałam brokatem .
Jaki teraz jest piękny i wieczorem w świetle migoczą cząstki brokatu .


Lampion zgłaszam na wyzwanie w Digi Scrap 
jako ozdoba stołu 

                          http://digi-scrappl.blogspot.com/2012/11/andrzejki-za-pasem.html


 i wyzwanie#4 W klimacie świąt w Crafty Moly  Tutaj  

i wyzwanie w 123scrapujTy    Wyzwanie#2 Niech zaiskrzy
Na tym zdjęciu widać iskrzący brokat :)





Pozdrawiam wszystkich milutko i dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem :)
                                                                                             Alicja

810. Z gołąbkami :)

box ślubny  Miłego dnia życzę  Alicja