niedziela, 29 lipca 2012

Magnoliowy komplet

Już od jakiegoś czasu myślałam o ozdobieniu  chustecznika .
Serwetka spodobała mi się , że zużyłam te  jakie miałam .
Do tego jeszcze popełniłam świeczniki i wyszedł komplet :)
Dosychają jeszcze magnoliowe wazony , które jutro będą gotowe i mogę wstawić zdjęcia :)
Tak się prezentują moje prace :



świeczniki



                                                           i  komplet


Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających , dziękuję za pozostawione słówka :))
Życzę miłego popołudnia :)))
                                                         Alicja

7 komentarzy:

  1. Śliczne ;) mam nadzieję, że i mi uda się kiedyś takie cuda zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny komplecik. Lubię magnolie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudny komplecik:)Oj taki serwetnik to w słoneczniki bym chciała mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne, magnolie to kwiaty mojego miasta

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤