wtorek, 31 stycznia 2012

Lampion

Następny lampion tym razem większy. Motyw z papieru do decu 
spodobały mi się te lampiony , jeszcze zgłębiam tą technikę .




                         Tu z kolei mały lift lampioników  , nakleiłam tylko motyw i delikatnie
                                                   pomalowałam lakierem .
                                             przed                                                             po
Bardzo dziękuję za tak liczne komentarze pod poprzednim postem .
 Pozdrawiam milutko . Alicja

9 komentarzy:

  1. Śliczny lampion i te po lifcie też się świetnie prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt jest rewelacyjny! też kiedyś próbowałam tej techniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow fantastyczne są a ten lift mrr...

    OdpowiedzUsuń
  4. ale to piekne tez mam taki szklany kielich stoi bezuzyteczny a twój taki piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny lampion i ten po metamorfozie rowniez :) Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow- ślicznie Ci kochana to wychodzi ;) a jak już się całkowicie wprawisz to będziesz niesamowicie piękne rzeczy tworzyła ;) Chociaż mi już sie podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne lampiony!
    Będą stanowiły niewątpliwie piękną ozdobę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ starannie wykonane, chylę czoło, prześliczne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny lampion Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤