wtorek, 22 listopada 2011

zima , święta i wesoły bałwanek




wykonując tą kartkę skorzystałam z kursiku Digi Scrap 
w którym również jest kursik na choinkę . Nie było łatwo 
ale się nie poddałam i zgłaszam ja na wyzwanie Hopm Art
a także na wyzwanie  Kreatywne pole  

Wesoły bałwanek :)  oglądając post u hania739 tak  bardzo podobała mi się bałwankowa
drużyna , że pozwoliłam sobie zrobić takiego  , mam nadzieję Haniu , że się  nie obrazisz  :)

dziękuję odwiedzającym i pozostawiającym miłe słówka :)

8 komentarzy:

  1. Ale fajny i radosny ten bałwanek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świąteczna karteczka wyszła rewelacyjnie :)) Dziękujemy za udział w wyzwaniu HomArtu
    Bałwanek wyszedł Ci również bardzo fajny i oczywiście nie mam zamiaru się obrażać, że wykonałaś swojego na mój wzór. Cieszę się, że moje prace mogą być inspiracją dla innych kreatywnych osóbek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki :D
    dziękuję za udział w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna...podobaja mi sie drzewka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna zimowa karteczka powstała :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony komentarz :)

Szczęśliwego Nowego roku 2019🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤

Wszystkim życzę Szczęśliwego Nowego roku 🍾🍾🍾🍾🍾🍾😍😍❤❤